Thursday, February 25, 2010

Min tillvaro, den är så sorglös! Jag glider omkring och har det så bra, hela tiden! Visst att jag måste plugga, men jag pluggar ju något jag tycker om! Jag älskar att sitta på lektioner och lära mig, jag tycker t.om att fonetiklektionerna är roliga, även fast de är superenkla *skrytmåns*

Bor så himla perfekt också, har allt jag behöver omkring mig, jag är aldrig ledsen! Jag har inte känt mig "down" på jättelänge. Det måste bero på att jag aldrig har tråkigt helt enkelt. Bara att sitta här och höra tvättmaskinen är roligt, för det har en viss stämning i sig, jag vet att jag ska laga mat och handla mer tvättmedel på "8 a 8" och att det kommer att bli kul. Jag känner mig så hemma, som handen i handsken. Jag vill fan inte åka hem sen! Men det kommer jag nog göra ändå.

Jag tycker om att gå upp klockan åtta på morgonen och åka tunnelbana till fonetiken, sitta efteråt på ett café för mig själv, repetera läxan och sedan gå till grammatiklektionen. Det är fan skitsoft. *ej full*
Sedan kl 14 då grammatiklektionen är slut, har jag hela eftermiddagen till förfogande och kan pyssla med roliga saker som att laga mat och gå på stan.

Om det jag vill ska hända händer, kommer jag vara jävligt nöjd med mitt liv, men det kommer nog inte hända.

4 comments:

Rosanna said...

Alltså, visst är det så livet ska va?! Man ska leva. Inte bara existera. Fan va soft det är!
*inte heller full*

Isabelle said...

Man ska vara en livsnjutare minsann!
Hur har du det förresten?

Elsa said...

låter verkligen assoft! *avis* :)

Anonymous said...

fan vad soft att du njuter av din resa. tänk på äckliga kalla sverige. här är det grått och vidrigt, VIDRIGT!