Monday, February 8, 2010

regn regn regn

regn regn regn regn regn regn.

drack en kaffe på ett cafe här i närheten, hade tänkt promenera till notre dame men gick hem istället. vill bara sitta ner och lyssna på musik. jag och viktor har ett stamhak nu där vi går och dricker vin om vi inte köper hem det, det ligger också precis här och har coola bartenders. jag är trött på alkohol, ska försöka att inte dricka vin på ett tag.

jag stör mig så himla mycket på att folk alltid lägger fram notan till viktor och bara kollar på viktor när det gäller viktiga ärenden, som hyresvärden, han ba ignorerar mig ibland när jag säger något. i'm a person toooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

bryr mig inte så mkt egentligen, inte mitt problem, som jag brukar tänka.

tänker ändå om det var så att man hade "manligt sällskap" och var ihop med någon som alltid pratade åt en, jag hade verkligen spårat ur och blivit galen. jag blir skitglad när killar betalar för mig för att jag tänker att jag sparar pengar då, det är det enda skälet. eller när killar håller upp dörren, skitsoft att inte öppna den själv, tänker jag för att jag är lat. gentlemannabeteende är som att ha en betjänt 24/7 som gör allting åt en. ja det är ju bekvämt, och det är ultimat om det är åt båda hållen, om alla bara är vänliga eller mindre snåla, men nu är det ju tyvärr inte så, nu är det ju fortfarande så att "gentlemän" tycker att man är konstig i huvudet när man pratar för mycket eller tar plats eller öppnar sin dörr själv. gentlemän är passivt aggressiva tycker jag. dom tänker "jag är så jävla snäll och du är så jävla under mig så du ska vara så jävla tacksam för att jag bjuder dig på det här" man ba alltså jag bryr mig inte.

1 comment:

Anonymous said...

klockrent!