Thursday, February 11, 2010

wo-oo-o

Har gått omkring hela dagen efter skolan med Viktor och letat efter lampor, visste inte att lampor är så jävla dyra! Har aldrig riktigt köpt lampor själv, är det normal att lampor kostar mellan 200-800? Vill bara ha en billig jävla lampa. Köpte stearinljus istället och känner mig som en jävla gotiker, det är iof rätt soft bara det att jag inte ser lika bra när jag pluggar. Ja, jag använder datorljuset istället. Alla lampor här har gått sönder..
Är så duktig på mina läxor! *teachers pet*

När jag och Viktor bodde på hotell kollade vi på fransk tv en morgon när vi hade tråkigt. Då såg vi ett barnprogram som hette "papa pig", det var så jävla konstigt, massa grisar som skrek och gjorde grisljud.. kan inte släppa det programmet, det var så jävla roligt. Ska leta efter det på youtube. Haha vad dåligt det var.

No comments: