Wednesday, April 14, 2010

!!!!!!!!!!

Har haft en så jävla fin dag! Viktor gratulerade mig imorse med att spela en fransk födelsedagssång på spotify och jag fick sedan "öppna" min present, vilket var en stor påse med svenska chips, marabou mjölkchoklad (finns en svensk affär i paris) en flarra rödvin och massa oliver! Jag blev skitglad, precis det jag önskade mig!

När mina klasskamrater har fyllt år har de köpt med sig 35 euros tårtor till klassen och bjudit runt, jag tänkte, det ska inte jag, men Viktor övertalade mig till att köpa 1euros karamell-kakor, så jag bjöd klassen på varsin kaka efter lektionen, vilket madame chamblas tyckte var "très gentille" av mig att göra, hon sa när det var 10 min kvar av lektionen att det var dags att sjunga för mig.
Klassen sjöng för mig och jag började rodna och skratta men det försvann rätt snabbt. Jag tyckte att det var jättemysigt, med all gemenskap. Åh jag gillar madame chamlas så himla mycket! Hon kollade ömt på mig och sa "vous êtes très jeune"= du är väldigt ung.

Sedan sa tysken och ryssen att de skulle köpa öl till mig, så jag följde med dem efter lektionen och drack öl vid Seine och satt i solen och spelade kort och hade det så jävla NICE!!!!!!!!

Ikväll kommer lite folk hit som viktor och jag har bjudit. världens bästa födelsedag!!! **lite full från ölen**

No comments: