Saturday, April 10, 2010

joe le taxi

Fransmän pratar så snabbt! Hänger äntä mä. Det gör väl svenska också, och alla andra i världen, men ändå. Dom pratar så jävla snabbt!

Hon frågar mig om jag vill jogga, men jag hatar att jogga. Det känns som att hon tror att jag dissar henne jämt, men det är ej så. Om jag joggar kommer jag dessutom behöva äta mer och det har jag inte råd med. Bättre att vara lite mer stillasittande så energin inte förbrukas och därför inte behöver fyllas på. Ikväll blir det 1 euros-vin igen! Drack en vinflaska för 1 euro igår ju, för mig själv, hela flaskan, blev inte ett dugg full. Som att dricka vatten eller saft.
Kanske bra att jag vänjer min kropp vid mindre och mindre alkohol, bara en flaska under en kväll.

Lyssnar på joe le taxi med stereo total och önskar att alla fransmän höll den takten på sitt språk, då hade jag fattat bättre.

No comments: