Sunday, May 2, 2010

Känner mig så äcklig när jag röker, för att fingrarna luktar och jag är ovan, men jag måste ha något efter måltider, jag kan inte bara avsluta en måltid utan att ha något slags nikotin efteråt. Tur att min pappa har skickat snus till mig som kommer imorgon!

Igår ringde en kille från min klass och ville hänga, typ kl halv 1 på natten. Jag hade rätt tråkigt så jag sa "visst, kom över så går vi och tar någon öl i närheten" varpå han 20 min senare var här med en annan kille från min klass.
Vi satte oss vid Seine och drack öl, många fulla killar ute, gangstergäng. Mexikokillen pratar ofta om att ingen vågar bråka med honom för att han är från Mexiko, jag har alltid trott att han överdriver. Men när vi satt där kom det två gangsterkillar fram till oss och ba "ge mig en cigg" när vi sa att vi inte ville pga att vi bara hade en kvar, kände jag hur stämningen hetsades upp lite. Men när dom frågade var vi var ifrån och dom hörde att han var från Mexiko blev dom skitsmöriga och ba "shit nej absolut, ha en jättebra kväll, vi hittar cigg någonannanstans :)"

Jag kände för att gå hem och lägga mig, men jag kunde inte neka dom att sova över hos mig för jag har sovit hos dom när jag varit full och inte vågat åka hem. Så när det var 10 min till sista tunnelbanan sa jag att det var ok om dom inte orkade åka hem, att dom kunde sova hos mig. Dom ba "ok!!"
När dom kom hit så kollade vi på 2 and a half men. Så jäääävla tråkigt. Dom ba "man kan streama" jag typ "okej men jag ska lägga mig" så alla var tvugna att sova, hehe. Sabbar.
På morgon tog det så jävla lång tid innan dom gick. Jag var så frustrerad, dom ba "vi borde göra värsta frukosten!" Jag tänkte typ att dom bara borde gå och lämna mig ifred??? Men jag får alltid frukost där så jag gick och handlade baguette och ost. Sedan började dom kolla på min tv. Jag hade verkligen en ångestklump i magen, ville verkligen vara ensam. Började städa och slamra jättemkt, dom ba "vad du städar!" fattade verkligen inte hinten.
Tillslut tog jag en dusch, ena killen ba "äh jag ska nog gå hem nu" ja ba *YES* men den andra skulle till kyrkan eftersom det är söndag, han ba "kan jag vänta här 20 minuter innan jag går till kyrkan?" jag ba ok.. för det regnade.
Nu har iallafall alla gått. ÄR SJÄLV så jävla skönt. Viktor kommer hem, måste dammsuga osv.

ciaoo. jättebra grammatik, välskriven text!

2 comments:

Anonymous said...

hahaha fyfan vad jobbigt. usch.

Martin Hollmer said...

jaa den där påträngande övernattningen berättade du om, sånt är bara trist (om man inte älskar 2½ män)...
fast det där med respekten för mexiko var intressant, att det funkade hahah! gud, man kanske borde testa det?
"in mexico, we eat turds like you for breakfast..!"