Thursday, December 3, 2009

Extreme home makeover

Finns inga ORD för hur mycket jag stör mig på tönten i Extreme home makeover, jag vet ju inte vad han heter men han går mig så jävla mycket på nerverna med sitt jävla skrikande HELA TIDEN! Han är en så typisk jobbig kille som, när man berättar något för honom, avbryter en och skriker något SpEXXiiiigt!!!!!!! Wöööuuuuu!!!!!!!!! Usch vad jag sitter och stör mig. Jag utsätter mig rätt ofta för saker som stör mig, t.ex att inte byta kanal nu, när mongoliden skriker på skärmen. Slut på det nu.
Imorgon ska jag och Marlena gå på Twin Peaks-kväll, undra vad jag ska klä ut mig till. Slår vad om att Marlena kommer att klä ut sig till Log Lady! Ok men skulle jag kunna klä ut mig till Cooper kanske? Nej.. tänker inte vara någon tjej iallafall, av just den anledningen att jag typ har såna kläder på mig varje dag. Kjol och tröja. Man ba zz,

No comments: