Thursday, February 11, 2010

papa pig

Idag hade jag första skoldagen, jag var bakis och svettades, för igår hade jag och Viktor en "krogrunda" för att komma bort från vårat förstoppade handfat. Vi satt först på en vuxenbar där en man satt med huvudet över att anteckningsblock som om han pluggade, jag tyckte att det var konstigt. Sedan hamnade vi på ett ställe med transvestiter som dansade sexigt och där drack jag en white russian. Till sist hamnade vi på något sextiotalställe där det var rätt dött. Vi promenerade hem och somnade vid 3-4.
Vår lärare är skitbra, hon är glad, trevlig, snygg och sexig. Vi övade idag på att uttala ordentligt när det är maskulint eller feminint, att verkligen uttala, je suis suedoise rätt, för mig då "suedouiZZZZZZ" och för Viktor "je suis suedoiAAAA" osv osv osv.

Skitlätt lektion och skitlätt läxa! Det gillar jag, jag gillar när det är lätt!

No comments: